Tilmeld dig vores nyhedsbrev og spar 10% på din første ordre med koden Khouture10

FAQ

JEG HAR IKKE MODTAGET EN ORDREBEKRÆFTELSE
Efter du har afgivet din ordre, modtager du en ordrebekræftelse inden for få minutter. Hvis du ikke modtager en e-mail ordrebekræftelse, så tjek venligst din spam-mappe. Den manglende ordrebekræftelse kan også være et resultat af, at du har indtastet en forkert e-mail, mens du afgiver ordren.
På grund af de ovennævnte muligheder, selvom du ikke har modtaget en ordrebekræftelse, kan ordren stadig være blevet behandlet korrekt. Vi anbefaler derfor at kontakte os inden du afgiver en ny ordre for at undgå dobbeltbestilling.

HVORNÅR AFSENDER DU MIN ORDRE?
Vi bestræber os på at behandle og levere din ordre indenfor 3-5 hverdage til danske adresser, såfremt skoen er på lager.
Forvent en forlænget leveringstid for ordrer med leveringsadresse uden for Danmark. Behandlingen af ​​internationale ordrer vil dog også blive påbegyndt inden for 3-5 hverdage.
Hvis du forudbestiller en sko, vil leveringstiden være 2-3 måneder. Vi bekræfter datoen, når du afgiver ordren.

HVORDAN RETURNERER JEG EN VARE?

Returneringer, tilbagebetalinger og krav

Du har 14 dage til at ombestemme dig og returnere din ordre for at få fuld refusion. Bare fortæl os det ved at sende os en e-mail. Du skal dog dække returneringsomkostningerne. Returadresse: Laskedalen 115, 8220
Brabrand Danmark

Selvom vi bestræber os på at imødekomme alle returneringer, er varer med fjernede forseglinger, tegn på slid eller returnering i ikke original emballage muligvis ikke berettiget til fuld refusion.

Du kan prøve produktet på samme måde, som du ville gøre i en fysisk butik.

Hvis produktet er prøvet ud over det, der er beskrevet ovenfor, betragter vi det som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun vil modtage en delvis tilbagebetaling eller slet ingen, afhængig af produktets kommercielle værdi.

For at modtage fuld refusion skal du gøre det samme, som du ville gøre i en fysisk butik. Du kan teste produktet, men ikke bruge det rent faktisk.

Returadressen er: Laskedalen 115, 8220 Brabrand, DK.

JEG FORTRYDER MIT KØB - KAN JEG ANNULERE MIN ORDRE?
Hvis du fortryder dit køb og ønsker at annullere din ordre, bedes du kontakte os hurtigst muligt.

Hvis du har modtaget en forsendelsesbekræftelse, er det ikke længere muligt at annullere din ordre. I dette tilfælde skal du returnere ordren efter at have modtaget den.

Du er ansvarlig for den returnerede vare og bevis for forsendelsen.

MIT PRODUKT ER DEFEKT. HVAD SKAL JEG GØRE?
Før vi afsender vores produkter, bestræber vi os på at sikre os, at produktet er i perfekt stand. Hvis du modtager et defekt produkt, kan du enten returnere produktet inden for 14 dages returperiode og få pengene tilbage. Alternativt kan du vælge at beholde produktet og kontakte os om muligheden for en prisnedsættelse.


JEG HAR FORETAGET EN RETURNERING – HVORNÅR FÅR JEG REFUNDERING?
KHOUTURE refunderer købsbeløbet hurtigst muligt efter, at vi har modtaget varen/varerne og sikret os, at den/de returnerede varer matcher kravene til returnering af varer og købsfortrydelseslovgivningen. Returneringen skal sendes tilbage i sin originale pakke.


Hvis du har betalt med Mastercard eller Visa Electron, skal du være opmærksom på, at der kan gå 2 uger. Du vil modtage en e-mailbekræftelse, når tilbagebetalingen er behandlet.


EN VARE MANGLER I MIN ORDRE
Hvis der mangler en vare i din ordre, eller du har modtaget en forkert vare, beklager vi dybt. Kontakt os, så vi kan løse problemet hurtigst muligt.

HVORDAN FÅR JEG OPLYSNINGER OM NYE ANKOMMELSER OG SÆRLIGE TILBUD?
Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag information om nye tilløb, trends og andre spændende nyheder her .

Bliv VIP- medlem og modtag information om kommende begivenheder og kampagner her .